DOEN: Online herfstzoektocht: Help Kroonie de klungelige heks (8-13 jaar)
4-11-2020

Joepie, herfstvakantie! Traditioneel voorzien we tijdens deze periode een spannende zoektocht doorheen het museum. Met de nieuwe lockdown moeten we dat iets anders aanpakken. We kwamen daarom met een online alternatief! Deze zoektocht kan je gewoon rustig vanuit je eigen huiskamer oplossen. En wat nog beter is: je kan er een leuke bakworkshop mee winnen wanneer het museum weer veilig open mag. Wil je graag deelnemen? Lees dan even verder!

Hallo! Leuk dat je wil deelnemen aan de herfstzoektocht van het Bakkerijmuseum. We zitten namelijk met een probleempje. Een tijdje geleden kwam Kroonie de heks op bezoek. Wees maar niet bang: ze is best een lieve heks. Helaas is ze ook een beetje onhandig. Bij het uitspreken van een toverspreuk ging er wat mis. Het hele museum zit nu potdicht! Kroonie vindt het natuurlijk erg vervelend. Ze schaamt zich dood. Kan jij ons helpen om de toverspreuk ongedaan te maken? Klik op de banner om naar de zoektocht gaan! Je kan deelnemen tot en met 15 december 2020.