Bewonersbevraging
6-5-2021

We hebben jouw mening nodig!

Het Bakkerijmuseum vernieuwt! Tegen de zomer van 2023 staat niet alleen een volledige herziening van het museumverhaal en de museuminrichting op de planning, maar ook een nieuw onthaalgebouw en nieuwe atelierruimtes met een ambachtelijke houtoven.

Daarnaast krijgt het uitgestrekte domein van 2ha een heuse make-over. De bedoeling is dat het een aangename plaats wordt voor buurtbewoners, bezoekers en passanten: een levendige, groene plek waar iedereen zich welkom voelt en mensen elkaar kunnen ontmoeten. Het Bakkerijmuseum, Stad Veurne, Regionaal Landschap Westhoek en verschillende sociale partners slaan hiervoor de handen in elkaar. Een samentuin, een pluktuin, speelnatuur, extra picknickplaatsen, een buitenklas, …: het is allemaal mogelijk! Maar… wat leeft er in de buurt, in de stad? Waar hebben buurtbewoners en stadsgenoten nood aan, of wat zijn hun ideeën?

Om hier een beter zicht op te krijgen, lanceert het Bakkerijmuseum een bewonersbevraging. Je kan dus zelf mee de invulling van het domein bepalen. Vul je de bevraging ook in? Het neemt slechts 5 minuten in beslag!

Je kan de bevraging invullen via DEZE LINK.