Nieuw nummer museumtijdschift Patakon
4-11-2019

Eind september is er een nieuw nummer van ons museumtijdschrift PATAKON. Tijdschrift voor Bakerfgoed verschenen!

In dit nummer staat onze bijzondere collectie meelzakken uit de Eerste Wereldoorlog centraal. Dit artikel werd geschreven door    Annelien van Kempen, een onderzoeker uit Nederland én expert in versierde meelzakken uit de Groote Oorlog.

Het gehele artikel kan je raadplegen op haar blog: http://meelzak.annelienvankempen.nl/category/blog/

Wil je het volledig nummer eens door snuisteren? Bestel hem dan via onthaal@bakkerijmuseum.be

Kostprijs: €3,00 per nummer of vraag je abonnement aan en steun zo onze museumwerking!

Een abonnement kost slechts €7,00/jaar (inclusief twee nummers en verzendingskosten)

Benieuwd naar ons tijdschrift? Vraag een gratis proefexemplaar aan via onthaal@bakkerijmuseum.be