Nieuwe missie en visie
1-3-2024

NIEUW, NIEUWER, NIEUWST…

2024 is het jaar van vele nieuwe dingen in het Bakkerijmuseum: een nieuw paviljoen, een vernieuwd museum, een heraangelegde museumtuin, een nieuwe organisatiestructuur en ook … een nieuwe missie & visie!

Dit jaar is namelijk het begin van een nieuwe beleidsperiode, waarin het museum andere en nieuwe accenten legt in zijn werking. Hiervoor schreef het museumteam een nieuwe museumbeleidsplan uit. Hét fundament hiervoor is de missie & visie van het Bakkerijmuseum. Kernvragen hierbij zijn: 'Waar staan we voor?'  en 'Waar gaan we voor?'.

Het nieuwe beleidsplan, collectieplan, de nieuwe missie & visie komen voort uit vele denkoefeningen samen met onze stakeholders en erfgoedgemeenschappen. Onder het motto: de blik vooruit!

Benieuwd naar het resultaat? De nieuwe missie en visie vind je HIER terug.