HEROPENING vanaf 16/12/2023
30-11-2023

HEROPENING

Vanaf 16 december 2023 kan je het Bakkerijmuseum opnieuw bezoeken. Tijdens het eerste weekend is de toegang voor iedereen gratis. Kom als eerste het vernieuwde Bakkerijmuseum ontdekken en laat je onderdompelen in de smaken, geuren en het vakmanschap van de ambachtelijke bakker!

Ook het museumcafé is opnieuw open.

Nog een extra reden nodig om naar Veurne af te zakken? Ook heel wat kunstenaars stellen dat weekend de deuren van hun atelier en hun mooiste werken voor aan het brede publiek tijdens Toeren & Loeren. In het Bakkerijmuseum stelt Beauvoordse kunstvereniging Pictores tentoon. En ook onze eigen huisbakker Jef van der Moeren heeft een kunstzinnige kant die hij graag laat zien.

Wanneer: zaterdag 16 en zondag 17 december van 10u-17u
Waar: Bakkerijmuseum Veurne, Ieperse Steenweg 137, 8630 Veurne. Nieuwe ingang via de poort aan de carpoolparking.
Prijs: Tijdens het eerste weekend bezoek je gratis het nieuwe museum
Meer informatie: Via e-mail: onthaal@bakkerijmuseum.be of telefonisch: 058 31 38 97.